Fysiomare - fysiotherapie manuele therapie in Apeldoorn - natuurlijk bewegen

Meningen van patiŽnten

Voordat u kiest voor een fysiotherapiepraktijk is het prettig om te weten hoe andere patiënten de zorg hebben ervaren. Wat vonden zij bijvoorbeeld van de therapeut en wat was hun ervaring met de praktijk in het algemeen? Met behulp van deze informatie wordt het kiezen een stuk makkelijker voor u. Wij laten u bovendien graag zien wat wij zélf doen om het kwaliteitsniveau zo hoog mogelijk te houden.

Wat patiënten van ons vinden

Onze patiënten zijn zeer positief over onze praktijk. U vindt de actuele beoordeling op deze pagina. Patiënten spreken onder andere hun waardering uit over:

  • De nieuwe praktijk met uitgebreide oefenzaal.
  • Het feit dat we een contract hebben met alle zorgverzekeraars.
  • De persoonlijk aandacht voor de patiënt.

Hoe wij zelf onze kwaliteit waarborgen

Om ervoor te zorgen dat we deze hoge klantwaarderingen kunnen behouden én wellicht nog verder kunnen verhogen, besteden we veel aandacht aan kwaliteitsbewaking. We richten ons daarbij op twee pijlers:

  • Kwaliteit van de individuele therapeut.
  • Kwaliteit van de organisatie.

Kwaliteit van de individuele therapeut

Al onze fysiotherapeuten en fysiotherapeutspecialisten hebben een hoge graad van specialisatie. Bovendien volgt iedere therapeut jaarlijks na- en bijscholing. Dit geeft hen onder meer recht op registratie in de specifieke registers. Dankzij de sterke onderlinge samenwerking binnen de praktijk kan elke therapeut gebruikmaken van de kennis en kunde van zijn/haar collega. Deze combinatie van factoren biedt u de garantie dat de fysiotherapeut beroepsinhoudelijk en specialistisch op een hoog niveau werkt.

Kwaliteit van de organisatie

Volgens ons is kwaliteit geen toeval, maar een beredeneerd, georganiseerd en beheerst resultaat. Het is het vermogen om aan de verwachtingen en behoeften van patiënten, zorgverzekeraars, bedrijven en instellingen te voldoen. Daarom hebben wij een kwaliteitssysteem opgezet waarmee we (zorg-)processen kunnen beheersen en de kwaliteit van de organisatie kunnen sturen en verbeteren. Zo willen we niet alleen de kwaliteit van zorg en zorgverlening onderhouden en verbeteren, maar ook de kwaliteit van de interne organisatie. Hiervoor zijn we aangesloten bij een landelijk kwaliteitsmanagementsysteem binnen de zorg, het HKZ  (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling Zorg). We beschikken, sinds 2010,  tevens over een HKZ-certificaat.

Bent u al overtuigd van onze kwaliteit? Neem contact op met onze praktijk, 055-3552533 en maak een afspraak.